Friday, October 30, 2009

Pesta Buku Murah Ponorogo 2009

sepatu orthopadi orthoshoping.com sepatu untuk koreksi kaki pengkor/ bengkok pada balita kelainan kaki pada balita arrow
Ads orthoshop info
sepatu orthopadi orthoshoping.com sepatu untuk koreksi kaki pengkor/ bengkok pada balita kelainan kaki pada balita arrow
Ads orthoshop info
Neng njero bis enek wong adol buku, rueno-reno sing di tawakne, songko novel cinta, buku agama, majalah sampek buku komik yo enek. Saking pintere omong aku sampek kepincut kepingin tuku.



"Enek buku cerita horor po ora kang?"
"Nggih wonten no.... Pitulimo mas...?"

novel horor judule "Misteri Bis Penasaran" di tawakne aku

"Pitung puluh limo ewu? larang men lho... sewidak wae lah...?"
"Nggih pun...buat sampean ndak papa sewidak aja..."

Duit eketan karo puluhan siji ditampani, tapi sakdurunge ngaleh sipenjual pesen neng aku

"Ati-ati mas, saking sereme iki buku, meh kabeh sing tau moco mesti sock tiap sampe moco buku iki. saranku ojo sampek kok bukak halaman terakhir, lek sampean woco tak jamin sampean pasti menyesal, ingat mas halaman terakhir ojo diwoco...!"

Si penjual buku mudun songko bis, novel horor iku mulai tak woco, ternyata gak serem-serem amat, sampailah halaman terakhir, aku maleh penasaran opo to sakjane isi tulisane halaman terakhir iku.

"WEDOS, aku diaaaaaaaaaaapusi iki...SEMPRUL!!! "

Kabeh uwong neng njero bis plonga-plongo ngetene aku.
Ternyata halaman terakhir iku tulisane :

Misteri Bis Penasaran
Terbitan CV. Buku Kapusan Tbk.
Harga Pas: Rp 15.000,-




Nah... lek sampean gak kepingin kapusan koyo aku ora usah tuku buku neng njero bis ritek, kunjungi wae :

Pesta Buku Murah Ponorogo 2009

Tanggal : 11-17 November 2009
Pukul : 09.00 - 21.00 WIB
Tempat : Gedung Sasana Praja
jl.Diponegoro No.28 Ponorogo
sepatu orthopadi orthoshoping.com sepatu untuk koreksi kaki pengkor/ bengkok pada balita kelainan kaki pada balita arrow
Ads orthoshop info

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.