Wednesday, September 8, 2010

Kyai Segawon

sepatu orthopadi orthoshoping.com sepatu untuk koreksi kaki pengkor/ bengkok pada balita kelainan kaki pada balita arrow
Ads orthoshop info
sepatu orthopadi orthoshoping.com sepatu untuk koreksi kaki pengkor/ bengkok pada balita kelainan kaki pada balita arrow
Ads orthoshop info
Kyai Segawon yoiku Cah Ndueso sing nduwe jeneng asli Paris Mubaqi. lair neng Ponorogo pase deso Kaponan kecamatan Mlarak dul etane kutho Ponorogo.

Profesi penggaweanku macem-macem, biasane kerjo ning bangunan, lek musime nggarap utowo panen yo nyang sawah, kadang-kadang yo ngeterne barang mebel koyo lemari, kursi, bipet, mejo tergantung pesenanlah. maklum cah ndeso, sing penting nduwe duit, yoye?

Pendidikanku s3, meksute esde, esempe, esema, he..he…… aku lulus ko Al-Islam Joresan taun 2007 bar kuwi mondok ning Banyuwangi karotengah taon. Aku ora kuliah, maklum cah mlarat ora nduwe ragat, timbang kuliah mbayar angur nguli malah dibayar, yoye?
Kelahiran Ponorogo, 28 pebruari 1988, unik lho... sebab ulang tahunku patang taon pisan. lek kowe eroh cah utun berjenggot nyandi-nyandi tumpaane yamaha 75 abang, gawanane hape jadul. berarti kuwi aku he…he…. lek ora percoyo aku ke cah ndueso utun bukaen tur wacanen wae kabeh postingan neng blogku iki.

Hobi sing paling taksenengi moco buku, luwih-luwih novel detektive, sampek komic detektive conan tak koleksi teko nomer 59. Mben bengi nyang warnet ora ketang sak jam, soale kedanan ngeblog luwih-luwih bar eroh KRC, aku salah sijine member ing www.kotareyog.com , maklum cah ndeso ora nduwe leptop. Opo maneh lek enek bal-balan lha mbok tengah wengi aku mesti nonton. aku termasuk Liverpildians lho...
sepatu orthopadi orthoshoping.com sepatu untuk koreksi kaki pengkor/ bengkok pada balita kelainan kaki pada balita arrow
Ads orthoshop info

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.